۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴

استاندار خراسان شمالی:

تقویت و تجهیز کلانتری‌ها و مرزبانی‌های خراسان شمالی انجام شود

تقویت و تجهیز کلانتری‌ها و مرزبانی‌های خراسان شمالی انجام شود

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی تقویت و تجهیز کلانتری ها و مرزبانی ها را در دستور کار خود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی محمدرضا حسین نژاد در نشستی با حضور مسئولان امنیتی و انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه مباحث مربوط به امنیت مسئله‌ای است که باید همه در آن دخالت کنیم، اظهار کرد: برنامه پنج ساله پیش بینی شده از سوی فرماندهی نیروی انتظامی استان جهت تقویت و تأمین تجهیزات، احداث کلانتری و پاسگاه‌های مرزی، تقویت برجک‌ها و … باید با استفاده از ظرفیت و کمک همه دستگاه‌ها عملیاتی شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: احداث ستاد و استقرار فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان‌های تازه تأسیس مانه، بام و صفی آباد نیز در اولویت باشد و با تأمین اعتبار استانی و استفاده از سایر ظرفیت‌ها تسریع یابد.

وی در ادامه نسبت به تسریع در راه اندازی ایست و بازرسی فرماندهی انتظامی در شهرستان فاروج نیز تاکید کرد.

در این جلسه پیشنهادات و درخواست‌های فرماندهی نیروی انتظامی مورد بررسی قرار گرفت که اختصاص زمین برای احداث کلانتری و ستاد مرزبانی و احداث برجک‌ها و جاده مرزی، تقویت شبکه پایش تصویری با افزایش دوربین‌های نظارتی، اجرای پروژه گازرسانی، برق رسانی و لوله کشی و آب رسانی به پاسگاه‌ها و… برخی از موارد بیان شده در برنامه ۵ ساله پیش بینی شده از سوی نیروی انتظامی بود که توسط اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6195556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha